They took down the article. Can anyone remember them doing something like that before? I am shocked.

ETA: if you missed it, here is the cache of the original

ETA2: I said this in the comments, but I think it's likely autostraddle requested it be taken down — I just can't imagine this is the first "reposted with permission" author who had second thoughts when they met the commentariat and I can't remember Jez ever yanking a piece before for any reason.

————

I can't find it in the MP thread and all the links are dead. Is this a first?